FEBO ALMERE BUITEN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 3094 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Almere Buiten. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 18:37 De uitjes en patat waren helemaal zwart van de warmte
24 jun 2026 om 0:01 Lekker frietjes in een handig bakje. Besteld om af te halen ik werd netjes gebeld vtv met de vraag hoelaat ik er was. Toen ik aankwam stond de bestelling klaar alles was goed warm. Hele vriendelijke medewerker!
13 jun 2026 om 16:53 Patat was helaas koud aangekomen. Kipstuk was erg lekker.
25 mei 2026 om 20:33 Ik heb 1 uur en 15 minuten op mijn eten moeten wachten terwijl er 20 tot 40 minuten stond . Ik heb na 50 minn gebeld en gevraagd waar het bleef maar hij gaf aan dat hij het nog moest bakken. Echt slecht
16 mei 2026 om 21:05 Good value for money
9 mei 2026 om 18:28 Alles wat ik bestelde hadden ze niet. Geen milkshake geen fristi daarnaast de verkeerde ijs mee gegeven en wouden geen nieuwe komen brengen.
4 mei 2026 om 22:14 Alles zat bij elkaar in de zak gegooid. De frikandel speciaal zat gemengd met het zakje en hierdoor niet eetbaar. Groetjes waren koud
4 mei 2026 om 22:04 heel teleurstellend, klef plat nietszeggende hamburger. wat saus 1 blaadje sla en vega hamburger. friet was prima. milkshake hadden ze achteraf niet. zonde van mijn geld. bestel er nooit meer.